0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه
    برای اطمینان بیشتر در خرید

    به فیلم و عکس واقعی این محصول احتیاج دارید؟

    درخواست فیلم درخواست فیلم

    مژه مصنوعی 5 بعدی آی ایکس شماره 09

    شناسه محصول: 1104082878362
    شناسه محصول: 1104082878362
    مژه مصنوعی آی ایکس مناسب برای میکاپ های روزانه و مجلسی میباشد. بسیار سبک و کاملا پرحجم بدون ایجاد احساس سنگینی روی مژه جذابیت چشمهای خود را چند برابر کنید.
    امتیاز محصول
    فروشنده: مداکالا
    موجودی: 1 عدد در انبار
    91٬000 تخفیف
    تعداد
    برای اطمینان بیشتر در خرید

    به فیلم و عکس واقعی این محصول احتیاج دارید؟

    درخواست فیلم درخواست فیلم
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    مژه مصنوعی آی ایکس مناسب برای میکاپ های روزانه و مجلسی میباشد. بسیار سبک و کاملا پرحجم بدون ایجاد احساس سنگینی روی مژه جذابیت چشمهای خود را چند برابر کنید.

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی
    نقد و بررسی تخصصی

    معرفی مژه 5بعدی آی ایکس مدل09:

    مژه مصنوعی آی ایکس مناسب برای میکاپ های روزانه و مجلسی میباشد. بسیار سبک و کاملا پرحجم بدون ایجاد احساس سنگینی روی مژه جذابیت چشمهای خود را چند برابر کنید.

    مراحل آموزش چسباندن مژه:

    مرحله 1: مژه مصنوعی ها را از جعبه درآورده با استفاده از انگشتانتان یا موچین، به آرامی مژه ها را بردارید، اگر فشار زیادی واردکنید به مژه ها آسیب می زنید.

    مرحله 2: با استفاده از انگشت  شست دو سر انتهایی مژه را بگیرید و به پایین متمایل نمایید.به آرامی آن را به اندازه یک سانتی متر با دست بالا و پایین ببرید.این کار باعث کشیده شدن آن منی شود و آن را از سخت بودن بیش از اندازه در می آورد.در عین حال این کار کمک می نماید تامژه ها خوبتر به روی پلک بنشیند.

    مرحله 3: در این مرحله باید امتحان کنید که آیا طول مژه ها اندازه پلک شما است یاخیر، اگر چشمان کوچکتری دارید باید کمی از آن را قیچی کنید.با نگه داشتن بر روی چشم آن را اندازه کنید.باید دقت کنید که از کجا مژه های طبیعی شما شروع شده (از گوشه داخلی) و اضافه آن را ازگوشه خارجی اندازه بگیرید.

    مرحله 4: با قیچی قسمت اضافه آن را ببرید.می توانید دوباره روی مژه های خود قرار دهید ببینید به اندازه کافی کوتاه شده است یا خیر.

    مرحله 5: کمی از چسب مژه را بر روی یک سطح تمیز بریزید.به طور مستقیم از داخل تویوپ چسب به مژه ها نزنید.چرا که مقدار زیادی چسب خارج می شود و مژه ها را خراب می کند.

    مرحله 6: با هر وسیله ای که دوست دارید می توانید چسب را به مژه بزنید (می توانید ازقسمتی از موچین و یا از خلال دندان برای زدن چسب استفاده کنید).

    مرحله 7: توجه داشته باشید کهلایه نازکی چسب به آن بزنید ولی در قسمت های انتهایی مژه کمی چسب بیشتر بزنید، چرا که نقاطی استکه به راحتی چسب باز می شود.

    مرحله 8: با موچین مژه را بلند کنید، آن را در وسط نگه دارید.موچین را تا خط مژه ببرید ولی نه آنکه با چسب آن برخورد کند.

    مرحله 9: دشوار است که مستقیم به آینه نگاه کنید و مژه ها را بچسبانید.راحت ترین روش آن است که بنشینید یا کامل بایستید و کمی سر خود را به سمت عقب کج کنید،تا وقتی که مستقیم نگاه می کنیدچشم هایتان مسلط شود و بهتر خط مژه خود را ببینید.مژه را تا جایی که می توانید نزدیک خط مژه ببرید.باید آنها را بر روی پلک قرار دهید نه بر روی مژه هایتان.پیش از آنکه به پوست بچسبانید ، خطوط آن را کنترل کنید تا در ابتدا و انتهای مژه های طبیعیخودتان باشد.

    مرحله 10: به محض آنکه مژه ها با خط مژه های خودتان هم تراز شد.با موچین ابتدای مژه ها رابگیرید و به پلک فشار دهید.بازهم یادآوری می کنیم که آن را بر روی خط طبیعی مژه قرار دهید و نزدیک مجرای اشک نباشد وگرنه در تمام مدت آبریزش چشم و احساس فشار بر روی چشم را خواهید داشت.باید فضای کوچکی خالی باشد.این کار را سریع انجام دهید تا چسب خشک نشود.

    مرحله 11: این کار را در کل خط مژه مصنوعی انجام دهید و با موچین کمی به پوست فشاردهید تا بچسبد.

    مرحله 12: برای اطمینان از محکم شدن آن از یک قلمو و یا یک ابزار اسفنجی استفاده کرده وبه روی کل خط مژه بکشید تا کامل بر روی پوست محکم شود.

    مرحله 13: یک الی دو دقیقه صبر کنید تا چسب کامل خشک شود.

    مرحله 14: در این مرحله می توانید از خط چشم مایع یا مداد وهمین طور به گزارش پرشین ویسایه تیره رنگ مانند (قهوه ای یا مشکی) استفاده کنید.اگر از سایه چشم استفاده می کنید ، مقداری از پودر آن را در نزدیکی خط مژه بزنید تا خطمژه مصنوعی را بیشتر با مژه های طبیعی خود هماهنگ کنید.

    مرحله 15: در مرحله آخر لایه ای از ریمل بزنید تا مژه های طبیعی و مصنوعی ظاهر یکسانی به خودبگیرند و علاوه برآن مژه ها تیره تر نیز به نظر خواهند رسید.


    محصولات مرتبط

    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در مداکالا اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در مداکالا اعلام می‌کنم.
    درخواست محصول جایگزین:
    دوست عزیز! مژه مصنوعی 5 بعدی آی ایکس شماره 09 درحال حاضر موجود نمی باشد.

    می توانیم محصول جایگزین دیگری را به شما معرفی کنیم:

    درخواست محصول جایگزین درخواست محصول جایگزین
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.