0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت

    بالم لب چیست ؟

    بالم لب چیست ؟

    بالم لب را می‌توان یکی از محصولات مراقبتی لب دانست. برای بسیاری از ما پیش آمده است که در فصول مختلف سال مخصوصاً در پاییز و زمستان با پوست پوست شدن، ترک و خشکی لب مواجه شده‌ایم این موضوع علاوه بر اینکه ظاهری زشت به لب‌های شما می‌بخشد ممکن است با درد و سوزش همراه باشد. بسیاری از افراد برای برطرف کردن این مشکل به سراغ استفاده از روغن‌های مختلف یا وازلین می‌روند اما بهترین گزینه برای از بین بردن این مشکلات استفاده از بالم لب است.
    شاید شما تا حالا اسم بالم لب را نشنیده باشید و یا در مورد آن اطلاعات زیادی نداشته باشید در این مقاله از مداکالا تصمیم گرفتیم تا ابتدا به تعریف بالم لب بپردازیم و سپس شما را با انواع بالم لب آشنا کنیم و مزایا و معایب آن را شرح دهیم. اگر می‌خواهید همه چیز در مورد بالم لب را بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    بالم لب چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    بالم لب چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    در پاسخ به سوال بالم لب چیست باید بگوییم که این محصول نوعی موم یا پماد است که از ترکیبات مختلفی چون روغن نارگیل، وازلین، روغن دانه آفتابگردان، لانولین، پارافین، موم زنبور عسل و ... تولید می‌شود و در نمونه‌های تخصصی انواع ویتامین چون ویتامینC ، ویتامین E وQ10  استفاده شده است که تمامی این ترکیبات سبب می‌شوند تا بالم لب بتواند به خوبی سطح پوست لب‌ها را مرطوب کند و آنها را چرب نگه دارد.

    زمانی که شما بالم لب را بر روی لبهایتان می‎زنید هیچگونه چسبندگی و سنگینی روی آنها حس نخواهید کرد در واقع این محصول مراقبتی علاوه بر اینکه از خشکی و ترکی لب‌های شما جلوگیری می‌کند یک محصول زیبایی نیز محسوب می‌شود چرا که سلامتی و زیبایی را به لب‌های شما هدیه می‌دهد. از لحاظ ظاهری بالم لب در بسته بندی‌های متنوعی تولید می‌شود که البته کاربرد تمامی‌ آنها یکسان می‌باشد. جالب است بدانید بالم لب رنگی نیز در بازار موجود است که نسبت به رژ لب، رنگ دهی کمتری دارد و این محصولات برای کسانی که نمی‌خواهند از رژ لب استفاده کنند ولی نیاز به محصولی رنگی و مراقبتی دارند مناسب می‌باشد.
    شرکت‌های آرایشی مختلفی انواع و اقسام بالم لب را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کنند و بدون شک میزان کیفیت بالم لب‌ تولیدی شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است شاید برای شما سوال پیش بیاید که یک بالم لب مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    ویژگی‌های یک بالم لب خوب

    ویژگی‌های یک بالم لب خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1- ترکیبات یک بالم لب مناسب طبیعی است و بدون اسانس تحریک کننده می‌باشد.
    2- برای ترمیم بافت آسیب دیده لب دارای آنتی اکسیدان است.
    3- بالم لب مناسب دارای انواع ویتامین‌ها برای تغذیه پوست لب است.
    4- شرکت‌های معتبر آرایشی برای اینکه بالم لب از لب‌ها در برابر نور خورشید محافظت کند آنها را با spf مناسب تولید و بازار فروش عرضه می‌کنند در نتیجه این مورد نیز یکی از ویژگی‌های بالم لب خوب است.

    5- وجود اکسید روی در بالم لب آن را به یک بالم لب ایده‌آل تبدیل می‌کند این ماده همچون یک مانع فیزیکی قوی از ترک خوردگی، پوسته پوسته شدن و خشکی لب ها محافظت می‎کند.

    انواع بالم لب

    آشنایی با انواع بالم لب

    همانطور که گفتیم انواع بالم لب تولید می‌شود و در این بخش شما را با آنها آشنا می‌کنیم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نوع نیازتان داشته باشید. شما می‌توانید انواع بالم لب را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی مداکالا خریداری کنید و کالا را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

    بالم های لب ضد چروک

    بالم لب ضد چروک موجب می‌شود تا لبهای شما نرم شده و در صورت استفاده مکرر، پوست آن ترمیم شود. از مزیت‌های خوب بالم لب ضد چروک این است که بعد از مدتی استفاده از آن رفع خطوط لب و پر شدگی آنها را مشاهده خواهید کرد. بالم لب ضد چروک دارای مواد مغذی و ویتامین‌هایی چون ویتامینC ، ویتامینE  و Q10 می‌باشد که موجب تقویت لبها می‌شوند.

    بالم‌ های لب‌ حجم دهنده

    بالم لب حجم دهنده قابلیت حجم دهندگی لب های شما را دارد. پس از اینکه بالم لب حجم دهنده را روی لب‎های خود می‎زنید حس سوزش را احساس خواهید کرد و به این معنی است که بالم لب در حال حجم دادن به لبهای شماست. معمولاً بالم لب حجم دهنده دارای میزان کمی رنگ می‌باشد و اگر شما می‌خواهید رنگ بیشتری روی لبهایتان داشته باشید از رژلب استفاده کنید.

    بالم‌ های لب ضد آفتاب دار

    همانطور که از نام این بالم لب مشخص است برای استفاده در زیر نور آفتاب مناسب می‌باشد بدون شک یکی از عواملی که موجب پیری لب‌ها می‌شود قرار گرفتن آنها زیر اشعه‎ های مضر خورشید است. بالم لب ضد آفتاب دار دارای میزان مشخصی SPF است که از لب‌هایتان در برابر اشعه‌‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

    بالم‌ های لب بی‎رنگ و رنگی

    بالم لب رنگی در رنگ‌های متنوع در بازار موجود است که رنگی طبیعی به لب‎های شما می‌دهد و می‌توانید از دیگر خاصیت‌های خوب آن چون نرم کنندگی نیز بهره ببرید. اگر علاقه به استفاده از بالم رنگی ندارید می‌توانید به سراغ خرید بالم‌های لب غیر رنگی بروید.

    بالم‌ های لب حرارتی

    از جدیدترین مدل‌های بالم لب، بالم لب‌ حرارتی است که ظاهری ژله‌ای و شفاف دارد. شما پس از کشیدن بالم لب حرارتی به دلیل گرمای لبها تغییر رنگی را مشاهده خواهید کرد.

    مزایای بالم لب

    مزایای استفاده بالم لب

    1. به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها یک آبرسان خوب است.
    2. با استفاده مداوم از بالم لب پوسته پوسته شدن لب‌ها و خشکی آنها درمان می‌شود.
    3. با مرطوب کردن لب از ترک و خشکی لب‌ها جلوگیری می‌کند.
    4. با استفاده از بالم لب، لب‎هایی جذاب و درخشان‎تر خواهید داشت.
    5. از لب‌ها در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت می‌کند.
    6. حس لطافت و نرمی به لب‎ها می‌بخشد.
    7. استفاده از بالم لب ساده بوده و با سرعت قابل استفاده است.

    معایب بالم لب

    معایب استفاده از بالم لب

    بالم لب یک محصول آرایشی و مراقبتی است که در حالت کلی هیچ ضرری برای لب‎ها ندارد پس با خیال راحت از بالم لب استفاده کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که خرید بالم لب مناسب را بهتر است از برندهای شناخته شده و معتبر انجام دهید.

     

    انصراف از نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.