0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت

    بهترین مارک پودر فیکساتور آرایش

    بهترین مارک پودر فیکساتور آرایش

    شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که خانم‌هایی را دیده‌اید که آرایش بدون نقص و زیبایی دارند و با خود این سوال را بپرسید که راز آن در چیست؟ در واقع این دسته از خانم‌ها به خوبی با انواع لوازم آرایشی و کاربرد هر یک آشنایی دارند. پودر فیکساتور یا به زبان ساده‌تر تثبیت کننده آرایش یکی از لوازم آرایشی ضروری است که با استفاده از آن می‎توان به داشتن یک آرایش صورت حرفه‌ای و کامل کمک بزرگی کرد.

    امروزه تنوع بالایی از پودر فیکساتور آرایش با مارک‌های گوناگون در بازار موجود است که بی‌شک شما را در انتخاب و خرید بهترین گزینه گیج خواهد کرد. در این مقاله از مداکالا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان ابتدا کاربرد پودر فیکساتور را بیان کرده و سپس لیستی از بهترین مارک پودر فیکساتور آرایش را معرفی کرده‌ایم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

     

    پودر فیکساتور آرایش چیست و چه کاربردی دارد؟

    زمانی که آرایش صورت خود را تکمیل می‌کنید در ساعت اولیه بهترین شکل خود را دارد ولی با گرم شدن هوای محیط، تعریق کردن و یا در صورت داشتن پوست چرب، شاهد تغییر آرایش خود می‌شوید که به یک دغدغه اساسی برای خانم‌ها تبدیل شده است. بهترین راه حل برای رفع این مشکل پودر فیکساتور آرایش (تثبیت کننده) است که با استفاده از آن می‌توان مدت زمان طولانی‌تری آرایش خود را بدون تغییر نگه داشت و ماندگاری آن را بالا برد. پودر فیکساتور آرایش، پودری است که روی موارد آرایشی که به شکل مایع هستند چون کانسیلر و کرم پودر قرار می‌گیرد و با ایجاد یک لایه محافظ سبب تثبیت حالت آنها می‌شود. از طرفی دیگر پودر فیکساتور آرایش موجب می‌شود تا آرایشی مات، بدون چربی و براقیت داشته باشید.

     

    بهترین مارک های پودر فیکساتور آرایش 

    اگر قصد خرید پودر تثبیت کننده آرایش را دارید حتما سعی کنید از برندهای معتبر و قایل اعتماد خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت ممکن است نه تنها به حفظ آرایش صورت خود کمک نکنید بلکه دچار آسیب‌های پوستی نیز شوید. در اینجا ما چند برند قابل اعتماد پودر فیکساتور آرایش را معرفی کرده‌ایم که امتحان خود را پس داده‌اند و مصرف کنندگان همراه از آنها راضی بوده‌اند.

     

    پودر فیکساتور گلدن رز
     خرید پودر فیکساتور گلدن رز 

     

    • پودر فیکساتور گلدن رز

    یکی از برندهای محبوب ترکیه‌ای که در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی فعالیت دارد برند گلدن رز است. پودر فیکساتور گلدن رز مدل Long Wear Finishing Powder فاقد رنگ دانه بوده و بافتی شفاف و مخملی دارد و انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند آرایش خود را برای مدت زمان طولانی بدون ایجاد کوچکترین چربی یا کدر شدنی حفط کنند.

     

    پودر فیکساتور برس‌دار کوزارت
    خرید پودر فیکساتور برس دار کوزارت

     

    • پودر فیکساتور برس‌دار کوزارت

    کوزارت نام یک برند آلمانی است و این مدل از پودر فیکساتور آرایش کوزارت از آن دسته از لوازمی است که استفاده آن بسیار توصیه می‌شود. این محصولی دارای یک برس است و در نتیجه دیگر نیازی به خرید براش مخصوص پودر فیکساتور نیست و از طرفی در ساخت آن از هیچ گونه مواد عطری، پارابن و مواد نگهدارنده استفاده نشده است. پودر فیکساتور برس‌دار کوزارت محصولی ایده‌آل برای داشتن آرایش کاملا یکدست و حرفه‌ای است.

     

    پودر فیکس هانتین

     

    • پودر فیکس هانتین 

    هانتین نام یک برند ایرانی است و پودر فیکساتور این برند را می‌توان یک محصول فوق العاده برای ثابت نگه داشتن آرایش صورت در زمان طولانی‌تر بدون ایجاد احساس سنگینی روی پوست دانست. پودر تثبیت کننده هانتین عملکردی جالب دارد به این صورت که تعریق و چربی پوست را جذب می‌کند و اگر با آب برخورد کند آن را دفع می‌کند. برای صحت این موضوع کافی است مقدار کمی از این پودر را در ظرفی بریزید و به اندازه دو تا سه قطره آب به آن اضافه کنید و به آرامی ظرف را تکان دهید تا آب از روی پودر عبور کند در اینجا مشاهده خواهید کرد که پودر فیکساتور هانتین آب را به خوبی پس زده و آن را به طرف مقابل هل می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به بی رنگ بودن، ماندگاری طولانی و مات بودن اشاره کرد.

     

    پودر فیکساتور آرایش فلورمار
    خرید پودر فیکساتور آرایش فلورمار

     

    • پودر فیکساتور آرایش فلورمار

    پودر تثبیت کننده آرایش صورت فلورمار را در رنگ بندی‌های متنوع تولید می‌شود در نتیجه برای هر رنگ پوستی که دارید می‌توانید پودر فیکس مناسبی از این برند را بیابید. این محصول دارای بافتی سبک و نرم است و جلوه‌ای طبیعی و مات را ایجاد کرده و به افزایش ماندگاری و تثبیت آرایش صورت کمک بزرگی می‌کند. پودر تثبیت کننده آرایش فلورمار حاوی روغن هوهوبه، روغن فندق ماکادامیا، ویتامین‌های A، E،F  و همچنین امگا 6، 7 و9 نیز است. روغن فندق ماکادامیا یک مرطوب کننده طبیعی بوده و آنتی اکسیدان بالایی دارد در نتیجه تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست صورت دارد.

     

    پودر تثبیت کننده آرایش سیترای

     

    • پودر تثبیت کننده آرایش سیترای

    پودر فیکس سیترای محصولی کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه است که از آن می‌توانید برای افزایش ماندگاری آرایش خود به صورت روزمره استفاده کنید. این محصول فاقد چربی و یا به اصلاح Oil Free است ولی به گونه‌ای ساخته شده است که علاوه بر پوست چرب برای انواع پوست از جمله خشک نیز مناسب است. پودر فیکساتور سیترای بافتی بسیار سبک دارد و به دلیل داشتن رنگدانه‌های خاص هر گونه سرخی و قرمزی پوست را که غیر طبیعی است به خوبی اصلاح می‌کند.

     

    فیکساتور آرت دکو

     

    • فیکساتور آرت دکو

    پودر تثبیت کننده آرایش برند آرت دکو مدل ۴۹۳۲ یک محصول فوق العاده برای ثبیت آرایش است و باعث می‌شود تا آرایشی طبیعی و حرفه‌ای داشته باشید از این رو می‌توان آن را جزو محصولات تخصصی  گریم و آرایش دانست. آرت دکو یک برند آلمانی است و این مدل از فیکساتور این برند، پودری شفاف و فاقد رنگ بوده و بافتی بسیار روان و سبک دارد و به حذف چربی از صورت کمک می‌کند. پودر فیکساتور آرت دکو همراه با یک پد آرایشی عرضه می‌شود و توانایی خوبی در از بین بردن و کاهش برق غیر طبیعی کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی استفاده شده روی صورت دارد.  

    در فروشگاه اینترنتی مداکالا انواع پودر فیکساتور از برندهای معتبر دنیا به صورت غیر حضوری به فروش می‌رسد. با مداکالا پودر تثبیت کننده آرایش را با بهترین قیمت بازار سفارش داده و در کمترین زمان پس از سفارش، آن را تحویل بگیرید.

    انصراف از نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.