0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت

    تفاوت کرم پودر و موس در چیست؟

    تفاوت کرم پودر و موس در چیست؟

    برای زیر سازی آرایش صورت، اقلام مورد نیاز کرم پودر یا موس است. اگر زیر سازی صورت به درستی انجام نشود آرایش شما می‌تواند نتیجه دلخواه را نداشته باشد. در هنگام انتخاب و خرید زیر ساز آرایش بسیاری از افراد دچار تردید می‌شوند و نمی‌دانند به سراغ خرید موس بروند یا کرم پودر را انتخاب کنند. در اینجا ممکن است سوالات مختلفی برای شما پیش بیاید برای مثال کرم پودر بهتر است یا موس؟ تفاوت کرم پودر و موس چیست؟ در این مقاله از مدا کالا تصمیم گرفتیم برای پاسخ کامل و درست به این سوالات ابتدا شما را با کرم پودر و موس آشنا کنیم و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک را شرح دهیم تا بدانید کدام برای شما مناسب‌‌تر است. در نهایت به شرح تفاوت کرم پودر و موس پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید بهترین زیر ساز آرایشی مناسب پوست خود را انتخاب کنید پس تا آخر این مقاله از مدا کالا با ما همراه باشید.

     

    آشنایی با کرم پودر و ویژگی های آن

    آشنایی با کرم پودر و ویژگی‌های آن

    کرم پودر یک محصول آرایشی برای صاف و یکدست کردن پوست صورت است. شما با خرید کرم پودر مناسب پوست خود از مداکالا می‌توانید جای اسکار، آکنه، لک و ... را بپوشایند و زیبایی آرایش خود را دو چندان کنید. انواع مختلفی کرم پودر در بازار موجود است که متناسب با پوست معمولی، خشک و چرب تولید می‌شوند که هر چه کرم پودر غلیط‌تر باشد نواقص پوست بهتر پوشیده می‌شوند. از ویژگی‌های کرم پودر می‌توان موارد زیر را نام برد:

    1. برخی از کرم پودرها رقیق و سبک هستند و می‌توانید از آنها برای آرایش روزانه و میکاپ استفاده کنید.
    2. میزان کاور سبک و سطحی رو پوست دارد.
    3. نسبت به موس ماندگاری کمتری دارد.
    4. در صورت تعریق ممکن است جا به جا یا ماسیده شود.
    5. کرم پودرها کاور مات تا براق دارند.

     

    آشنایی با موس و ویژگی‌های آن

    آشنایی با موس و ویژگی‌های آن

    موس نوعی کرم پودر است که ترکیبی از کرم و مایع دارد. در واقع می‌توان گفت که موس ترکیبی از کرم پودر و پنکک است که پایه آن برای انواع پوست مناسب بوده ولی بهترین تاثیر را روی پوست‌های چرب دارد چرا که نمی‌گذارد پوست احساس چربی کند. از آنجا که بافت موس منسجم‌‌تر است در نتیجه پوشش دهی بالاتری دارد و برای مجالس و مهمانی‌ها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

    به دلیل اینکه موس بافتی نرم و سبک دارد با پوست به خوبی ترکیب شده و حس نرمی و لطافت به آن می‌بخشد همچنین موجب مسدود شدن منافذ پوست نمی‌گردد و می‌توان گفت که موس بهترین گزینه برای پوست‌های چرب است. کسانی که به دنبال بهترین موس هستند می‌توانند خرید موس را از فروشگاه مداکالا انجام دهند. از ویژگی‌های موس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. موس جلوه‌ای مات به پوست صورت می‌بخشد.
    2. به دلیل پوشانندگی بالا به خوبی لک و آکنه را پوشش می‌دهد.
    3. ماندگاری بالایی داشته و نیاز به تمدید ندارد.
    4. بافتی یکدست و صاف را روی پوست ایجاد می‌کند.
    5. کاور بالایی دارد.
    6. آرایشگران معمولا از موس برای پوشاندن نواقص استفاده می‌کنند.
    7. موس از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و خرید موس برای کسانی که نگران برق افتادن پوست خود در فصل تابستان هستند مناسب است.
    8. موس لطیف کننده و آبرسان پوست است.
    9. روی پوست صورت ماسیده و تکه تکه نمی‌شود.
    10. موس برای مصرف روزانه گزینه‌ی مناسبی است.

     

    آشنایی با تفاوت کرم پودر و موس

    آشنایی با تفاوت کرم پودر و موس

    حالا که با کرم پودر و موس آشنا شدید و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک را دانستید نوبت به بررسی تفاوت کرم پودر و موس می‌رسد. بسیاری از افراد سوال دارند که تفاوت موس و کرم پودر چیست؟ در این بخش به بیان تفاوت‌های این دو زیر ساز آرایشی پرداخته‎ایم.

    1. برای تثبیت کرم پودر بعد استفاده از آن معمولا از پنکک استفاده می‌شود ولی موس بعد از استفاده نیاز به تثبیت کننده ندارد.
    2. یکی از تفاوت‌های کرم پودر و موس در میزان چربی آنهاست. کرم پودرها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که بسته به نوع محصول میزان چربی آن متفاوت است. اگر شما پوست چربی داشته و تمایل به خرید کرم پودر دارید حتما باید مدل‌های مناسب پوست‌های چرب را انتخاب کنید. اما میزان چربی در موس کمتر است در واقع موس نه خیلی چرب و نه خیلی خشک بوده و به همین دلیل برای پوست‌های چرب مناسب‎تر می‌باشد.
    3. بسیاری از افراد از کرم پودر برای زیر ساز آرایش استفاده می‌کنند اما به دلیل اینکه منافذ پوست را مسدود می‌کند در طول مجالس و مهمانی‌های بلند موجب می‌شود تنفس پوست با مشکل مواجه شود. ساختار موس سبک است و به همین دلیل بعد از استفاده از آن منافذ پوست مسدود نخواهد شد و همین مورد را می‌توان یکی از مزایای موس نسبت به کرم پودر دانست که سبب شده برای استفاده روزانه هم مناسب باشد.
    4. کرم پودرهایی که بافت سنگینی دارند به دلیل اینکه منافذ پوست را می‌پوشانند برای استفاده روزانه گزینه ی مناسبی نیستند اما موس‌ها بافت سبکی دارند.
    5. موس بر خلاف برخی از کرم پودرها جلوه‌ای مات به پوست می‌بخشد و آن را براق نمی‌کند. البته انواع کرم پودرهای مات نیز در بازار موجود است.
    6. از لحاظ ساختار، غلظت موس بالاتر است و نسبت به کرم پودر بافتی سفت‎تر و یکدست‎تر دارد.
    7. از دیگر تفاوت موس و کرم پودر می‌توان به شکل بسته بندی آنها اشاره کرد. کرم پودرها در شیشه، تیوب و بطری‌های پمپی و پلاستیکی به بازار عرضه می‌شوند. موس‌ها از آنجا که ساختاری خامه‎ای شکل دارند و سبک هستند برای دسترسی آسان‌تر در کاسه شیشه‎ای قرار می‌گیرند.

    در نهایت باید گفت که تصمیم با خود شماست که کدام محصول را برای آرایش استفاده کنید. موس‌ها ماندگاری و کاور بالایی دارند و برای استفاده در مهمانی‌های خاص گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند و در عوض از کرم پودرها با بافت سبک می‌توان برای استفاده روزانه و مهمانی‌های معمولی استفاده کرد. اگر پوست چربی دارید به سراغ خرید موس بروید و کرم پودرها معمولا سازگاری بیشتری با پوست‌های خشک دارند. در نهایت استفاده از محصولات خوب و اصل را فراموش نکنید در فروشگاه اینترنتی مدا کالا تمام موس و کرم پودرها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه می‌شوند.

    انصراف از نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.