0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت

    لاک ژل چیست؟

    لاک ژل چیست؟
    لاک ژل در واقع همان لاک های معمولی است که با آن از قدیم آشنا هستید با این تفاوت که لاک ژل به دلیل اضافه شدن ژل اکریلیک دوام بسیار بالا تری نسبت به لاک های معمولی دارند. لاک ژل بر روی ناخن های کاشت شده و ناخن طبیعی قابل استفاده است. لاک ژل یک لایه مقاوم روی ناخن های طبیعی ایجاد می نماید و باعث می شود مقاومت ناخن طبیعی نیز بالا تر رود. لاک ژل مانند لاک های معمولی در اثر هوا خشک نشده و برای خشک شدن نیاز به دستگاه UV - LED دارند. لاک ژل هم برای ناخن طبیعی و هم برای ناخن کاشت شده استفاده می شود و مناسب ترین گزینه برای خانم هایی است که نمی خواهند روی ناخن خود مواد گذاری کنند. ژلیش با ایجاد لایه ای ضخیم روی سطح ناخن ها حالت طبیعی به آنها می دهد و نسبت به لاک های معمولی از دوام بیشتری برخوردار است. همچنین به دلیل اینکه به سوهان کشی و مواد گذاری نیاز ندارد به صدف و کراتین ناخن آسیب نمی زند.

    روش های زدن لاک ژل

    ژلیش را به دو صورت تک مرحله ای و 3 مرحله ای انجام می دهند. تفاوت بین این دو در این است که در روش تک مرحله ای از بیس ژل و تاپ ژل استفاده نمی شود و فقط لاک ژل را روی ناخن می زنند ولی در روش 3 مرحله ای از بیس ژل،لاک ژل و تاپ ژل استفاده می شود. لاک ژل های 3 مرحله ای در صورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار باشند حدود یک ماه دوام دارند در صورتی که لاک ژل های تک مرحله ای بیش از 10 روز دوام نخواهند آورد، به همین دلیل توصیه می کنیم از لاک ژل های 3 مرحله استفاده نمایید.

    لوازم مورد نیاز ژلیش

    1-بافر 2-عقب زن 3-نیپر 4-ضد قارچ 5-پرایمر ژل 6-بیس کات ژل 7-لاک ژل (دارای رنگ های متنوع) 8-تاپ کات 9-پد کیلینزر 10-دستگاه UV یا LED

    آموزش مراحل ژلیش سه مرحله ای ناخن طبیعی

    1-مانیکور را انجام دهید و اطمینان پیدا کنید که سطح ناخن یکدست و صاف است. 2-روی ناخن را بافر بکشید تا چربی ناخن از بین برود.دقت داشته باشید که حتی نقطه ای از چربی نباید روی سطح ناخن وجود داشته باشد زیرا باعث بلند شدن لاک ژل می شود. 3-به وسیله عقب زن کوتیکول های اضافی را عقب بزنید و با نیپر آن ها را اصلاح کنید. 4-ضد قارچ زده و بعد از خشک شدن آن، با لایه ای از پرایمر ژل سطح ناخن را بپوشانید و صبر کنید تا خشک شود. 5-یک لایه نازک از بیس ژل را روی ناخن بزنید و کل ناخن را کاور کنید.حتما لبه ی آزاد ناخن را با قلم لاک ببندید تا ژل ترک نخورد. 6-ناخن را داخل دستگاه  UV یا LED قرار دهید تا خشک شود. 7- اگر احساس کردید که نقاطی از ناخن دارای پستی وبلندی است، می توانید مجدد بیس ژل بزنید و تمرکز خود را روی نقاط مشکل دار بگذارید.دوباره لبه ی ناخن را ببندید و در دستگاه  UV یا LED خشک نمایید. 8-لایه ای نازک از لاک ژل را با سر سوزن فاصله از ریشه روی ناخن بزنید و لبه ی آزاد را ببندید.ریشه ناخن را با قلم لاک ژل یا قلم طراحی پر کنید.لاک ژل را داخل دستگاه UV یا LED خشک نمایید. 9-مرحله فوق را دوباره تکرار نمایید. 10-بعد از خشک شدن با پد کیلینزر نوچی لاک ژل را بگیرید. 11-سطح ناخن را با تاپ ژل بپوشانید. 12-در آخر ناخن را دستگاه UV یا LED خشک نمایید.

    آموزش مراحل ژلیش سه مرحله ای ناخن کاشت شده

    1-بعد از انجام کاشت و مواد گذاری، روی ناخن را با سوهان خط و خش بندازید. 2-بافر بکشید و چربی ناخن را از بین ببرید. 3-لاک ژل را روی سطح ناخن بزنید و لبه ی آزاد ناخن را ببندید. (دقت داشته باشید که در مورد ناخن های کاشت شده، می توانید بیس کات را حذف کنید). 4-ناخن را داخل دستگاه UV یا LED خشک نمایید. 5-مجددا یک لایه لاک ژل بزنید و داخل دستگاه UV یا LED خشک نمایید. 6-با پد کیلینزر نوچی لاک ژل را بگیرید. 7-سطح ناخن را با تاپ ژل بپوشانید. 8-ناخن را در دستگاه UV یا LED خشک نمایید.

     نکته:

    1-در هر مرحله باید لایه ای نازک از ژل را روی سطح ناخن بزنید تا به درستی داخل دستگاه خشک شود. 2-حتما در تمام موارد لبه ی آزاد ناخن را بعد از زدن ژل ببندید. در غیر این صورت لاک ژل شکسته می شود. 3-مدت زمان مناسب برای خشک شدن لاک ژل داخل دستگاه را رعایت نمایید تا کاملا لایه های رویی و زیرین ژل خشک شود. 4-برای ژلیش باید از پرایمر ژل استفاده کنید زیرا پرایمر اسیدی باعث خورده شدگی لاک ژل می شود. 5-رعایت نکات فوق به خراب نشدن ژل پولیش ناخن شما کمک می کند. در مطلب نکات مهم ژلیش کردن ناخن به صورت کامل هر آنچه که در مورد آن باید بدانید و رعایت کنید را آموزش داده ایم. پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از انجام ژلیش، آن را مطالعه نمایید. 6-شایان ذکر است که ژلیش مناسب ناخن هایی است که سالم می باشد. 7-خشک کردن لاک ژل بدون دستگاه UV یا LED امکانپذیر نیست و حتما باید در دستگاه خشک شود.

    آموزش ریموو لاک ژل

    روش پاک کردن لاک ژلیش را به صورت کامل در یک مطلب جداگانه توضیح داده ایم. با کلیک روی قسمت آبی می توانید این مطلب را بخوانید.

    ترمیم ژلیش

    با بلند شدن ناخن ها، ترمیم لاک ژل انجام می شود و برخلاف کاشت نیازمند ریموو کامل می باشد.بعد از آن باید مجددا مراحل ژلیش انجام شود.  

    برای مشاهده و خرید لاک ژل روی لینک بزنید

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.