0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت

    پرایمر چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟

    پرایمر چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟

    یکی از محصولات آرایشی که برای زیر ساز آرایش و به عنوان بیس میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد پرایمر است. فرقی نمی‌کند که شما از چه نوع مواد آرایشی استفاده می‌کنید حتی اگر آنها از لوکس‌ترین برندها هم باشند بدون پرایمر بی‌اهمیت هستند چرا که تنها پرایمر موجب می‌شود تا آرایش شما در طولانی مدت به هم نریزد و سر جایش باقی بماند.

     بسیاری از افراد آشنایی زیادی با پرایمر ندارند و ممکن است که بپرسند پرایمر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ در این مقاله از مداکالا ابتدا به تعریف پرایمر پرداخته و سپس کاربرد پرایمر و مزایای پرایمر را شرح خواهیم داد و در نهایت نحوه استفاده از پرایمر را آموزش می‌دهیم. اگر می‌خواهید همه چیز را در مورد پرایمر بدانید پس تا انتهای این مقاله از مداکالا با ما همراه باشید.

    آیا میدانید پرایمر چیست ؟

    آیا میدانید که پرایمر چیست؟

    پرایمر زمانی تولید شد که آرایشگران مشهور دنیا نیاز به یک محصول آرایشی داشتند که بتوانند با آن آرایش را در مدت طولانی‌‌تری روی پوست صورت نگه دارند. پرایمر بعد از مرطوب کننده و قبل از کرم پودر به پوست زده می‌شود تا آن را برای میکاپ و آرایش آماده کند. در واقع پرایمر یک لایه میان پوست و آرایش شما ایجاد می‌کند و قطعاً ماندگاری و پوشانندگی آرایش شما را افزایش خواهد داد. استفاده از پرایمر دلایل دیگری نیز دارد که علاوه بر زیرسازی و آماده سازی صورت می‌توان به پوشاندن منافذ باز پوست، صاف کردن سطح پوست و یکنواخت کردن آن، پوشاندن چین و چروک و ... اشاره کرد. از طرفی پرایمر آرایش شما را زیباتر می‌کند و روی سلامت پوست شما نیز تأثیر می‌گذارد چرا که در آن موادی به کار رفته است که موجب سلامت پوست می‌شود.

     با این توضیحات به این نتیجه خواهیم رسید که استفاده از پرایمر در آرایش بسیار اهمیت دارد و نباید این تصور را داشته باشید که با خرید پرایمر هزینه اضافی خواهید کرد. در فروشگاه مداکالا انواع پرایمر موجود است که می‌توانید آنها را با بهترین کیفیت و مناسب‌‌ترین قیمت خریداری کنید. تا اینجا جواب سوال پرایمر چیست را گرفتید اما بهتر است کاربردهای کلی پرایمر و مزایای آن را در ادامه شرح دهیم تا بدانید چرا پرایمر به یک محصول آرایشی ایده‌آل تبدیل شده است.

    آشنایی با کاربرد پرایمر

    آشنایی با کاربرد پرایمر

    1- پرایمر چروک‌های سطحی و عمیق پوست را به خوبی پوشش می‌دهد.

    2- موجب ماندگاری و دوام بیشتر آرایش خواهد شد.

    3- به پوست شما جلوه‌ای مات می‌بخشد و از برق زدن آن جلوگیری می‌کند.

    4- با پرایمر می‌توانید منافذ باز پوست را کاور کنید و یک پوست صاف و یکدست داشته باشید.

    5- یک محصول آرایش فوق العاده برای آماده سازی پوست قبل از میکاپ محسوب می‌شود.

    6- با پرایمرهای رنگی می‌توانید انواع جای جوش، لک، سیاهی زیر چشم و غیره را به خوبی محو کنید.

    7- پرایمرها موجب جوانسازی پوست نیز می‌شوند چرا که درخشش خاصی در پوست شما ایجاد می‌کنند و در نتیجه پوست شما جوان و زیباتر نشان داده خواهد شد.

    8- یکی دیگر از کاربردهای پرایمر این است که می‌توان پوست‌های تیره و کدر را به وسیله آن روشن کرد.

     

    آشنایی با مزایای پرایمر

    1- پرایمر نرم کننده فوق العاده است و زمانی که شما آن را قبل از کرم پودر روی پوست خود می‌مالید خشکی پوست شما از بین رفته و در نتیجه کرم پودر به صورت یکدست روی پوست شما پخش شده و صورت یک حالت هلویی پیدا خواهد کرد.

    2- برخی از خانم‌ها به دلایل مختلفی پوستشان رنگی مایل به قرمز یا قهوه‌ای پیدا کرده است و به وسیله پرایمر می‌توان تیرگی و قرمزی‌های پوست را از بین برد و صورت یکدست و زیبا داشت.

    3- پرایمر یک محصول ضد پیری است چرا که در تهیه آن از محصولات ضد چروک و ضد پیری نیز استفاده شده است در نتیجه شما با استفاده از آن می‌توانید نشاط و شادابی پوست خود را افزایش دهید و پوستی جوان‌‌تر داشته باشید.

    4- از مزایای دیگر پرایمر این است که موجب کوچک کردن منافذ باز پوست می‌شود و کسانی که پوست چرب و مستعد دارند و منافذ باز بر روی پوست شان آنها را اذیت می‌کند پرایمر مخصوص پوست‌های چرب به خوبی منافذ پوست را کوچک کرده و در نتیجه ظاهر یک دست به آن می‌بخشد.

    5- اگر پوست شما بر اثر التهاب رنگ قرمز به خود گرفته باشد پرایمرها به کاهش قرمزی ناشی از التهاب نیز کمک می‌کنند چرا که مواد موجود در آنها پوست را تسکین می‌دهد.

    6- از مهمترین مزایای پرایمر که یک ویژگی منحصر به فرد آن تلقی می‌شود خاصیت رطوبت بخشی و آبرسانی فوق العاده این محصول است که سبب می‌شود پوست شما بسیار نرم و شفاف به نظر برسد از طرفی آرایش و کرم پودری که شما بعد از آن استفاده خواهید کرد به خوبی روی پوست بخوابد و دوام بیشتری داشته باشد در نتیجه آرایش شما نیز مدت زمان طولانی‌‌تری روی پوست شما باقی خواهد ماند. بدون شک اگر رطوبت پوست از بین برود مشکلات زیادی برای صورت به وجود خواهد آمد به همین دلیل استفاده از پرایمر در اینجا اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند تا بیشتر به عنوان یک زیرساز آرایش مورد توجه قرار بگیرد.

    تا اینجا با پرایمر چیست و کاربرد و مزایای پرایمر آشنا شدید اما چگونه باید از پرایمر استفاده کنیم؟

     

    مراحل استفاده از پرایمر

    در این بخش روش استفاده از پرایمر را به صورت مرحله به مرحله آموزش می‌دهیم.

    1- آماده سازی پوست: ابتدا پوست خود را با استفاده از یک پاک کننده ملایم به خوبی بشویید با اینکار پوست لایه برداری شده و پس از آن یک مرطوب کننده سبک به پوست خود بزنید.

    2-زدن پرایمر روی پوست: برای زدن پرایمر روی پوست مقداری از آن را به پشت دست خود زده و با نوک انگشت روی پوست بزنید برای فیکس شدن فونداسیون بر روی صورت شما این عمل را از بینی به سمت خارج انگشت‌ها انجام دهید و پس از آن چند دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب شده و سطح پوست شما به صاف شود. امکان استفاده از پرایمر به تنهایی نیز وجود دارد.

    نکات مهم برای استفاده از پرایمر به بهترین نحوه

    نکات مهم برای استفاده از پرایمر به بهترین نحوه

    فراموش نکنید برای اینکه پرایمر روی پوست شما پوششی یکدست را ایجاد کند آن را به همه جای پوست صورت بمالید. اگر پوستی مات دارید از یک پرایمر رنگی استفاده کنید تا درخشندگی پوست شما بیشتر نشان داده شود. فونداسیون و پرایمر باید با یکدیگر سازگار باشند اگر پرایمر شما پایه آب دارد باید فوندانسیون شما نیز بر پایه آب باشد تا آرایش شما از هم جدا نشود. پرایمر را دور چشم و بالای پلک خود نیز می‌توانید استفاده کنید این کار از ایجاد چین و چروک و پخش شدن آرایش جلوگیری می‌کند.

    انصراف از نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.