0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بازگشت
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ  "2022"  از "شهریور"

    روش های جلوگیری از ماسیدن آرایش
    0 روش های جلوگیری از ماسیدن آرایش
    ماسیدن آرایش صورت یکی از مشکلات رایجی است که اکثر خانم‌ها با آن مواجه می‌شوند. شاید برای شما بارها پیش آمده است که برای رفتن به یک مهمانی و یا جشن عروسی ساعت‌های زیادی را صرف آرایش صورت خود کرده‌اید ولی بعد از رسیدن به مکان مورد نظر، پس از مدت زمان کوتاهی آرایش صورتتان خراب شده و یا به اصطلاح ماسیده شده است.
    پرایمر چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟
    0 پرایمر چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟
    یکی از محصولات آرایشی که برای زیر ساز آرایش و به عنوان بیس میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد پرایمر است. فرقی نمی‌کند که شما از چه نوع مواد آرایشی استفاده می‌کنید حتی اگر آنها از لوکس‌ترین برندها هم باشند بدون پرایمر بی‌اهمیت هستند چرا که تنها پرایمر موجب می‌شود تا آرایش شما در طولانی مدت به هم نریزد و سر جایش باقی بماند.  بسیاری از افراد آشنایی زیادی با پرایمر ندارند و ممکن است که بپرسند پرایمر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ در این مقاله از مداکالا ابتدا به تعریف پرایمر پرداخته و سپس کاربرد پرایمر و مزایای پرایمر را شرح خواهیم داد و در نهایت نحوه استفاده از پرایمر را آموزش می‌دهیم. اگر می‌خواهید همه چیز را در مورد پرایمر بدانید پس تا انتهای این مقاله از مداکالا با ما همراه باشید.
    بهترین مارک پودر فیکساتور آرایش
    0 بهترین مارک پودر فیکساتور آرایش
    شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که خانم‌هایی را دیده‌اید که آرایش بدون نقص و زیبایی دارند و با خود این سوال را بپرسید که راز آن در چیست؟ در واقع این دسته از خانم‌ها به خوبی با انواع لوازم آرایشی و کاربرد هر یک آشنایی دارند. پودر فیکساتور یا به زبان ساده‌تر تثبیت کننده آرایش یکی از لوازم آرایشی ضروری است که با استفاده از آن می‎توان به داشتن یک آرایش صورت حرفه‌ای و کامل کمک بزرگی کرد.
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    درب آسانسور
    کابین آسانسور
    ×

    نسخه وب اپلیکیشن (PWA) مداکالا را
    به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

    با این کار، می توانید برای همیشه و بدون نیاز به روزرسانی به اپلیکیشن مداکالا دسترسی داشته باشید و از آن به راحتی خرید کنید.